First time i saw you - 5

Förra delen: När jag såg Justin gå där utan tröja och vattnet bara rinna ner för hans vältränade kropp fick mig att nästan svimma....

Herregud va snygg. Nej vad är det med mig jag tycker inte att han är snygg. Justin kom tillbaka efter 2 minuter. Han kollade på mig och bet sig i läppen och blinkade mot mig.
- Beaver vad försöker du med?
- Inget. Sa han med en blink.
- Förresten vart är din frisyr? du vet den som såg ut som en potta?
- ha-ha va rolig du va.
- Nej seriöst varför klippte du dig? Jag gick upp från poolen och ställde mig framför han med händerna i kors.
- Vet inte kände för det. Jag vet att du tycker jag är snygg. Han gjorde ett flirt leende.
- Döh du är inte snygg.
Han sträckte på sina armar och var på väg att ge mig en kram. Precis innan han skulle krama mig putta jag ner honom i poolen. Alla började skratta men han gav mig bara en mördar blick och då skrattade jag som mest.
- Payback! Sa han surt men skrattade ändå.
- Jasså? jag väntar.
Han sprang nu efter mig på gräsmattan och jag skrattade bara. Caitlin och Christian skrattade och pratade men jag hörde inget för jag sprang bara för att Justin var efter mig. Efter bara några sekunder känner jag iskallt vatten på mig. Det var Caitlin och Christian dom kom ut med en slang och dom hade satt på is kallt vatten.
- Neej sluta det är kallt. Sa jag och skrattade.
- Det är lugnt jag värmer dig. Sa justin och jag kände hans armar runt min mage.
Jag putte till han lite.
- Jag klarar mig. Sa jag och började springa efter Caitlin och Justin efter Christian.
Efter en stund sa jag.
- Jag tror jag går hem nu vi har skola imorgon.
- Men kan inte du sova här? Sa Christian.
- Skulle vara kul men jag kan göra det imorgon istället för då är det helg.
- Aa okej bra för då kommer Ryan också.
- Ryan?
- Ah våran kompis han bor i Canada.
- Vah vart i Canada? det var där jag bodde innan.
- Jaha nice. Han bor i Stratford. Svarade Justin.
- aha okej jag bodde i Toronto. Jag måste verkligen gå nu sa jag vi ses imorgon.
- Hejdå. Svarade Christian och Caitlin i kör.
- Vänta du glömde din kofta. Skrek Justin.
- Oj, Tack men vi ses imorgon.
Jag gick ut och satte på mig min kofta. Det var lite kallt efter allt vatten och det var ju kväll också så jag la mina händer i min koftas fickor och då kände jag en lapp. Jag tog ut den och såg att det stog ett nummer på den och efter numret stog det. '' xx Justin'' Han är riktigt rolig haha!
När jag var hemma pratade jag med mamma och pappa lite dom var glada att jag hade fått nya kompisar direkt.
Juste jag har glömt att berätta för Ashley allting. Jag sprang upp till mitt rum och satte på datorn sen loggade jag in på Skype. Ashley och Kevin var inne så jag ringde upp dom i ett grupp samtal.
- Heej, Jas vi har saknat dig!
- Heej, jag har saknat er också hur e det med er?
- Det är helt okej själv då? Svarade Kevin
- Det är jätte bra jag har fått 3 nya vänner redan.
- Gud va bra, vad heter dom? Frågade Ashley
- ehmm.. Caitlin och Christian. Jag hann inte säga mer innan Ashley avbröt mig.
- HETER DOM BEADLES I EFTERNAMN?
- Eh... aa? varför skriker du?
- OMB, DOM ÄR JU FAN BÄSTA VÄNNER MED JUSTIN.
- Eh Ashley jag och Jas blir faktiskt döva. Sa Kevin
Jag skrattade bara och sa jag håller med Kevin.
- Men vad heter den tredje då? Sa Kevin
- ehm.. asså han heter.. Justin.
- VAAAH OMG VA COOLT OMG OMG OMG. JAG KAN INTE FATTA ATT DU ÄR KOMPIS MED HAN!!
- Ashely ta det lugnt han är bara en vanlig kille som flirtar väldigt mycket.
- Bet han sig i läppen?!?!?!
- Om han gjorde...
- OMG när han gör det betyder det att han tycker att den tjejen han är med är snygg!!!
- Vah så du menar han syftade på mig?
- Men jaaa va annars?
- Eh tjejer det finns en kille här. Sa Kevin
- hahah, Men det är lugnt men jag fattar fortfarande inte varför det är jätte coolt.
- Asså Jas du mår inte bra. Sa Ashley
- Jaja. Jag måste sova nu jag har fortfarande skola, skolavslutningen är på måndag.
- Hahahah. Synd för dig då. Sa Kevin
- Kevin hålkäften.
- jaja gå o sov nu.
- haha Godnatt. Sa jag och stängde av datorn.
Jag bytte om till pyjamas och somnade direkt när jag la mitt huvud på min kudde. Nästa dag vaknade jag av som alltid alarmet som ringde. Jag tröck huvudet in i kudden och varenda pip från alarmet trängde sig in  långsamt i mitt öra och pep sen plågsamt där efter, efter fem plågsamma minuter stängdes det äntligen av och jag andades ut av lättnad .Jag tvekade på om jag verkligen orkade gå till skolan, jag hade lärt känna massor av nya kompisar och Caitlin. Men varenda sekund i skolan utan Kevin som alltid kom och skrämde mig och Ashely som alltid nästan gjorde så att vi kom försent till lektionerna var grymma. Jag bestämde mig iallfall för att gå till skolan så jag gick upp och tog på mig ett par jeans och en stor hoodie till. Jag gick sen in på toaletten och sminkade mig lite lätt, jag lät håret vara som det var. Lite ruffsigt och så men jag brydde mig egentligen inte så mycket om det. Jag gick ner till köket och som vanligt möttes jag av en stressad mamma och pappa som sprang omkring och pratade i telefonen samtidigt som dom höll i massor av papper. Boy var nog den ända jag kunde prata med, även fast jag inte förstud något av vad han sa så var han den ända som brydde sig.

Jag tog upp Boy i famnen och kramade om han och hälsade på han sen släppte jag ner han igen. Jag gick till kylskåpet och tog fram ett juice paket och inget mera. Jag hällde upp juicen i ett glas sen stoppade jag in juicen igen. Jag drack några klunkar mer än så orkade jag inte. Jag kollde på klockan och såg att bussen kom om 3 minuter så jag skynde mig upp för att hämta mobilen och headsetet. Jag sprang direkt till mobilen som låg på sängen, headsetet hittade jag inte så jag sökte överallt och när jag kollade i en kofta så kände jag en lapp som låg i den. Det var den från Justin tänkte jag och stoppade ner lappen i min byxficka sen tog upp headsetet som låg i andra fickan på koftan.
-Hejdå! Sa jag snabbt till mamma och pappa men dom måste inte ha hört det för dom svarade inte nå tillbaka. Jag sprang snabbt till bussen som hade fått stå och vänta i några sekunder. När jag kom in i bussen så möttes jag av alla blickar som igår när jag åkte. Jag gick sakta fram till platsen när jag satt igår, jag stoppade ner väskan på sätet längst in sen satte jag mig försiktit på sätet brevid. Jag kollade ut genom fönstret hela vägen och väntade på att vi skulle fara förbi och hämta Caitlin och Christian men när vi stannade utanför deras hus så hoppade ingen på bussen så vi for vidare. Några minuter efter var vi entligen framme vid skolan. Jag gick snabbt ut ur bussen, jag gick sakta in till skolan och till mitt skåp medans alla kollade på mig. Jag hade lust att fråga vad dom kollade på, men då skulle dom väl tro att jag var ännu knäppare än vad dom trodde jag var nu....

Hope u like it!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

i loooovve it!

2011-05-14 @ 16:03:41
Postat av: jennie

meer love it ny läsare skit bra

2011-05-14 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0