First time i saw you - 2

Förra delen: Det ända jag tänkte på var, jag ska flytta till Atlanta. Jag ska flytta till Atlanta. Det snurrade bara i mitt huvud.


Jag vill inte flytta jag vill verkligen inte det. När jag var framme i parken satte jag mig på en bänk, jag tog upp mig mobil och smsade Kevin. '' Jag gick till parken tidigare kom nu om du kan jag väntar på dig annars'' efter några sekunder vibrerade min mobil det va Kevin. '' Jag är där om 10 minuter''. Jag tog fram mina headset och började lyssna på musik. Det var Jar of hearts så himla bra låt. Medans jag lyssnade på musik och bara kollade på alla som solade och spelade fotboll och hade det kul kändes det som om att jag kommer sakna det här stället för mycket.
Jag kände att någon la sina händer på mina ögon jag förstog direkt att det var Kevin så jag sa
- haha, hej Kevin.
- Hejsan!
Han satte sig bredvid mig och log.
- Har det hänt något du verkar ledsen?
- Ja, asså jag ska flytta till Atlanta och redan nu efter skolavslutningen. Sa jag och kollade ledset på Kevin.
- Vaaah? men vah? du får inte flytta, nej. Vi kommer sakna dig jätte mycket!
- Jag vet jag kommer sakna alla också men jag måste. Fast vi kan ju ändå hälsa på varandra när det ändå är sommarlov?
- Jaa ioförsig  men ändå det kommer bli tråkigt utan dig.
Jag lutade mig bara mot hans axel och suckade.
- Jasmine vi borde ringa Ashley och säga till henne hon kanske kan komma nu?
- Ja, jag gör det nu med en gång.
Jag ringde Ashley och hon skulle komma om 5 minuter. När Ashley hade kommit köpte vi glass och chillade bara.
- Jag går hem nu. Sa jag.
- Ok, men det är fest idag hos Cody kommer du inte? sa Ashley
- Nej, känner inte för det tror jag bara ska vara hemma.
- jaha okej, men vi ses då. Svarade hon.
Jag gav båda en kram och började promenera hemåt. När jag väl var hemma gick jag upp till mitt rum jag kollade på klockan snabbt den var halv sju. Vad ska jag göra? tänkte jag. Plötsligt kom Boy in i mitt rum och började skälla. Jag klappade honom lite och pussa honom på nosen. Jag hörde min mamma prata med min pappa om hur dom skulle göra med alla möbler och sånt, jag suckade bara och gick in i badrummet för att ta en dusch. Det var jätte skönt att känna vattnet  rinna på mig. Efter ungefär 20 minuter gick ut från badrummet i endast en handduk runt mig. Snabbt tog jag på mig mitt nattlinne och la mig i sängen med min Macbook i famnen.
På morgonen vaknade jag av att Ashley smsade mig. '' ska vi dra till stranden?'' jag svarade snabbt '' Ja, visst vi möts klockan ett''. Snabbt gick jag upp från min säng och började fixa mig. Mitt hår var åt alla håll o kanter så jag satte bara upp det till en bulle och tog på mig min vita bikini. Jag drog på mig en stor oversize tröja över sen slet jag på mig några gamla shorts.
-Jag far till mormor en stund! Ropade mamma ner ifrån.
-Visst, gör så du! Svarade jag tillbaka. Jag tog upp en väska som jag hade stoppat på en stol. I den stoppade jag i lite saker som headsetet och lite pengar, sen gick jag in på toaletten och hämtade en handduk. Samtigt borstade jag tänderna. Jag borstade tänderna sen sköljde jag av den och stoppade tillbaka den, jag tog upp väskan sen gick jag ner till mammas och pappas sovrum men ingen var där så jag gick och kollade om pappa var i vardagsummet men det var han inte så jag antog att han hade farit någonstans. Jag kollade var klockan var 10.23 jag hade mer än en timme på mig så jag snörde väskan in i hallen sen gick jag och hämtade datorn uppe i mitt rum sen gick jag ner och satte mig framför tvn med datorn. Jag startade tvn och zappade mellan kanalerna ett tag en stannade jag på kanal 5 det var CSI. Jag kollade ett tag sen så startade jag datorn och loggade in på twitter,facebook och tumblr. Inte mycket hade hänt där så jag satte mig och chattade på omegle, alltid lika kul om man ville a lite tidsfördriv. Jag chattade inte så mycket med några för dom var mest konstiga eller så gick dom där ifrån men efter fem försök att få prata med någon så var det äntligen någon som ville chatta lite.

"Aye, asl" (ASL betyder - Age Sex Land - Och "sex" betyder typ kille eller tjej)
"Hey, 16.F.Toronto, and u?"
"16.F.Atl, nice to meet u! ;)"
"Omg, do you live in Atl?! Im gonna move to Atl in just like a week.Nice to meet you to!"
"Ooh, thats awesome! I guess you gonna go in my school. It's just like the best school ever! :)"
"Yeah i guess so if that is the best school :) Haha"
"Lol ;) But i really have to go, but you can have my number if that are something ;) 07********"
"Okay, thanx! :] I will mess you soon. Bye. And btw mi name is Jasmine, but you can call me Jas:)"

Jag stände ner omegle sen stängde jag av hela datorn, likadant gjorde jag med tvn.
Jag blev helt hyper, jag fick nu en bättre känsla av att vi skulle flytta. Hon verkade så schysst och sånt. Fast när jag tänkte på Kevin och Ashley gjorde det bara saken värre.

Hoppas ni gillar det! Kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome!



kan du lägga in en bild på hur hon ser ut?

typ som Victora Justice, eller nåt :)9

2011-05-12 @ 20:50:02
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-12 @ 21:41:02
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: ....

Skit bra del!

2011-05-12 @ 23:07:57
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är skitbra! //Kajsa :D

2011-05-13 @ 07:01:36
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0