First time i sew you - 13

-Heej gumman. Åh hej Kevin och Ashley. Sa mamma o kramade dom.
Vi pratade lite med mamma o pappa sen sprang vi upp till mitt rum. Jag la fram madrasser och efter bara några minuter hade vi alla somnat.

"You've got that smile That only heaven can make I pray to God every day That you keep that smile" började låta, det var Justin som ringde. Jag sträckte mig snabbt efter mobilen och svarade.
-HEEEEEEEEEJ! Skrek Justin direkt jag hade svarat.
-Amen åhh tack Justin. Du väckte mig och nu skriker du åt mig. Nästan halv viskade jag fram.
-Förlåt, undrade bara vad ni gjorde. Sa han lite tystare.
-Justin.. Jag sa just att du väckte mig. Vad gör du?
-Ohh, juste. Haha förlåt! Jag är i arenan och håller på att fixa lite saker inför konserten men smet iväg för att prata med dig. Sa han och jag fick ett leende på läpparna.
-Haha aww. Sa jag bara och jag hörde hur Justin suckade. Vad är det? Fortsatte jag.
-Måste gå, Kenny hittade mig. Men jag ringer sen om jag hinner annars så ses vi ju efter konserten. Sa han och verkade väldigt stressad. Jag sa hejdå och la på, jag stoppade ner mobilen i sängen och vände mig om mot Ashley och Kevin som fortfarande sov. Jag smög upp ur sängen och gick och öppnade balkong dörren eftersom att det var jätte varmt inne i mitt rum. Jag gick sen in till toan och tog bort det utkletade sminket sen gick jag ner och tog på mig skorna och gick ut. Jag gick och satte mig på en solstol ett tag, jag var fortfarande trött men försökte att inte somna. Kevin och Ashley kände mina föräldrar väl så om dom vaknade så kunde dom gå och fråga vart jag var.
Nu kände jag något blött jag kollade upp och såg Kevin och Ashley med vatten pistoler.
- AAHHH SLUTA!!
- HAHAHAHHA NEEJ! Sa dom mellan alla skratt attacker.
När vattnet äntligen var slut så låg både Kevin och Ashley på marken och skrattade ihjäl sig.
Jag var helt dyngsur, jag kollade på Kevin och Ashley som låg på marken fortfarande. Jag skrattade lite smått åt hur mycket dom skrattade. Jag ryckte till lite av hur kallt det hade blivit med kläderna fulla i vatten, det var strålande sol ute och varmt men vinden gjorde det kallt.
-Ska vi gå in och äta något, jag är jätte hungrig. Sa jag och kollade på dom.
-Visst. Sa Kevin som hade lugnat ner sig.
-Jaja Ashley så roligt var det inte. Sa jag och suckade. Ahsley sa inget utan ställde sig upp och stod helt tyst och kollade på oss sen brast hon ut i skratt.
-Ashley, glöm inte att om du skrattar för mycket så kanske du inte kan följa med på konserten för du har så ont. Sa Kevin och flinade. Ashley slutade skratta snabbt och kollade allvarligt på oss, jag och Kevin började skratta sen gick vi in för att äta. När vi kom in så var frukosten redan fram dukad, allt möjligt stod på bordet.
-Wow, är frukosten alltid fram plockad när du ska äta? Sa Ashley och vi gick och satte oss vid bordet.
-Nej, verkligen inte men jag önskade det. Sa jag och log. Innan vi han ta något så kom mamma och pappa inrusande.
-Vad gör ni? Är det ni som har dukat fram det här? Sa jag och kollade på dom.
-Vi ska snabbt på ett möte, och ja det är vi. Varför är du så blöt föressten? Sa mamma och verkade väldigt stressad som vanligt.
Jag suckade och kollade på Kevin och Ashley som satt och flinade.
-Det vill du inte äns veta. Sa jag och vände mig om mot Kevin och Ashley med en mördar blick.
-Jaja okej, men vi måste gå nu. Visst dukar ni undan efter er? Pengar finns i vardags rummet om ni ska någonstans. Hejdå! Sa mamma och dom gick ut.
-Får du alltid pengar till att göra något. Fråga Ashley.
-Haha, nej inget av det här har hänt förut. Det är väl bara för att ni är här. Sa jag och flinade. Vi tog massor av mat och åt medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.  Vi tog bort maten och sen bestämde vi oss för att fara och bada. Vi gick och bytte om till vanliga kläder och inte sovkläder sen packade vi med oss handdukar, shampoo och sånt som var nödvändigt att ha med sig. Bikinin hade vi redan tagit på oss och Kevin hade redan badshorts på sig. Vi gick till ett av badhusen, det var nytt för både mig, Ashley och Kevin.

Vi tog bussen in till stan. På bussen satt alla helt osociala med varandra, alla smsade med olika personer, jag smsade lite med Justin om vart vi skulle gå efter konserten och så vidare.
-Jaha Kevin vem smsar du med? Sa jag retsammt och kollade på hans mobil men han drog undan den. Dude, du kan säga allt till oss du känner oss, right? Fortsatte jag och kollade på Kevin.
-Han har skaffat en tjej, Kate du vet i den andra klassen. Sa Ashley samtidigt som hon höll på att knappra i mobilen.
-Jaha ja Kevin, dude varför har du inte sagt något? Sa jag och flyttade mig närmare han.
-För du inte sa något om dig och Justi-.. Mera han han inte säga föränn jag avbröt han.
-JUSITN?! Never ever aldrig, nej nej. Usch och blä, han är bara min kompis. Förässten så är han redan upptagen av Ashley. Sa jag och kollade mot Ashley som hade intresserat sig i vårat samtal när vi nämde Justin. Hon nickade ivrigt och jag och Kevin började skratta.
-Haha, jaja okej förlåt...Sa Kevin sen och jag log mot han. Vi var framme utanför badhuset så jag tryckte på stopp och bussen stannade. Vi gick ut och fick gå ungefär 100 meter innan vi var framme vid badhuset.
När vi kom fram så betalade vi och gick in, jag och Ashley gick in till tjejernas omklädningsrum och Kevin till killarnas. Det gick snabbt för oss att byta om eftersom vi redan hade bikinin på oss. När vi var klara så gick vi ut till alla bassänger och sånt var. Vi såg Kevin en bit bort så vi gick fram till han, vi bestämmde oss för att gå till den stora bassängen som var mitt i allt. Vi sprang och hoppade kanonkula i så det bara flög vatten när vi kom upp ur vattnet så skrattade vi. Vi han simma och hoppa från trampolinerna innan nästan alla tjejer i min ålder börjar skrika. Jag blev först förvånad tills Ashley började skrika, Justin... Han vinkade till mig och log, jag vinkade smått tillbaka och log litegrann.


Alltså guud och blä och usch så sent den här kom upp. Men allvarligt, jag vet inte varför det kommer upp typ en del per vecka. Aja, hoppas ni gillar den och kommentera♥
i want to take a ego pic and have it some icon! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

skit bra mer !!! <3

2011-06-07 @ 15:10:47
Postat av: hanna

meer :) skiiiit bra <3

2011-06-07 @ 15:37:47
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: savana

sa ju att du skulle fixa det ;)

2011-06-09 @ 00:02:22
URL: http://savanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0