First time i saw you - 14

Vi han simma och hoppa från trampolinerna innan nästan alla tjejer i min ålder börjar skrika. Jag blev först förvånad tills Ashley började skrika, Justin... Han vinkade till mig och log, jag vinkade smått tillbaka och log litegrann.

Jag ville inte få all uppmärksamhet så jag låtsades som om jag inte kände han, jag kollade mot alla andra som skrek, sprang fram till han och tillomed grinade. Jag såg hur Ashley sprang fram till Justin och kramade om han. Jag och Kevin suckade och gick också fram till han. Han stop och prata med några fans fast dom pratade inte så mycket dom stod dära helt tysta och bara glodde på han.
-Var inte du helt upptagen med konserten? Sa jag och trängde mig igenom folkmassan.
-Jo det var jag men jag tog en lite paus.
-Liiten? Sa jag och höjde ögonbrynet. Han kollade på mig ett tag sen öppnade han munnen och sa
-Okej, kanske några timmar eller så.. Halv viskade han fram och jag skrattade.
-Haha ok, hur har du tänkt att vi skulle kunna vara här utan att alla tjejer klänger på dig? Sa jag och kollade på alla tjejer som stod runt han.
-Jag älskar er men snälla låt mig få bara vara den vanliga gamla kidraul. Sa Justin och jag kollade förvånat på han. It's a belieber thing you know. Sa han och alla tjejer började skrika. Dom sa hejdå och kramade om han en sista gång sen gick dom tillbaka, dom bestämde att dom skulle få autografer sen utan för badhuset. Justin kollade på oss och vi nickade sen sprang vi rakt mot poolen och hoppade i som vi hade gjort direkt när vi kom dit.
-Vad ska vi göra? Jag är hungrig, ska vi gå och äta glass, jag bjuder! Sa Justin och vi nickade instämmande
Kevin gick först upp ur poolen och Ashley efter. Jag och Justin stannade i poolen ett tag.
-Damerna först! Sa Justin och nickade mot Kevin och Ashley.
- Ja men isåfall ska du gå först du är äldre än mig så dig kan man kalla en dam! Sa jag retsammt flinade.
-Jasså så du har inte kommit över det där än? Sa han och suckade men gick upp sen. När han kom upp från poolen rann vatten ner för hans vältränade kropp och en solstråle smet in mellan två stora träd så den lyste upp på honom. Jag smälte nästan när jag såg han.. Jag skakade på huvudet och gick sen upp jag också. Kevin, Ashley och jag gick till kiosken och valde en glass medan Justin gick och hämtade pengarna. Efter några få minuter kom han tillbaka med pengar i händerna, vi hade valt glass Justin också så gick och betalade sen gick vi och satte oss vid ett bord.
-Så hur gammal är du då bro? Sa Justin och kollade på Kevin.
-Lika gammal som Jas och Ash men det märks inte. Sa Kevin och flinade
-Nej, verkligen inte. Sa Justin och flinade mot oss. Jag hånlog tillbaka sen fortsatte jag att prata med Ashley.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag pratade med Kevin och Jas pratade med Ash, när vi hade ätit upp allting så gick vi och slängde skräpet sen gick vi ner igen och badade. När vi hade badad klart så sa vi att vi skulle mötas utanför badhuset.
-Hur var först gången du träffade Jasmine? Frågade jag Kevin.
-Dude, hur ska jag veta det var för typ 2 år sedan inte kommer jag ihåg det. Hur var det första gången du träffade hon.
-Det var magiskt.. Tills vi skakade hand och hon kallade mig bäver.. Sa jag och suckade. Kevin började skratta.
-Haha, du vill inte veta vad hon har kallat dig. Och nu är hon totalt förälskad i dig!
-Va, menar du allvar? Gillar hon mig? Sa jag och blev förvånad, jag trodde inte att Jasmine gillade mig.
-Vet faktiskt inte, men hon pratar mycket om dig nu.Men strunta i det nu, nu går vi ut och kollar om tjejerna är färdiga. Sa han och började gå ut. Jag tog mina saker sen gick jag efter han. När vi kom ut var dom inte klara så jag han skriva lite autografer sen kom dom, jag ringde Kenny och bad han komma och hämta oss.
Några minuter senare kom han, vi hoppade in i bilen och jag bad Kenny köra hem dom andra.
När vi var framme så kramade jag om Jasmine och Ashley och sa hejdå till Kevin sen for vi iväg.
-Aye bro, du vet väl att du har konsert om 3 timmar. Sa Kenny.
-Mmm. Mumlade jag fram. Det ända som snurrade runt i huvudet var det Kevin hade sagt. Att Jasmine gillade mig.

Förlåt för sen OCH kort del. Kommentera gärna vad ni tycker.

btw kolla på min never say never trailer jag har gjort lol.



Sen kan ni ju gilla min kommentar som är på toppkommentarer.(USMILEJUSTIN) Just kidding ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9NiaZTWYA2g

Kommentarer
Postat av: Melina

Din novell är suuuuper! :D

Kan inte vänta tills nästa del :)

2011-06-17 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0