First time i saw you - 16

Förra delen: Hon såg trött ut och det var hon säkert efter allt som hade hänt idag. Jag flyttade mig närmare Ash och kramade sen om henne.
-Jag vill inte att ni ska fara... Viskade jag svagt i hennes öra.
-Inte jag heller. Sa hon svagt och jag kramade om henne hårdare.


-Det är nog bäst att vi ringer Kevin nu. Sa jag och släppte taget om Ash. Hon nickade och tog upp mobilen. Jag såg hur hon darrade i händerna när hon knapprade in nummret i mobilen. Hon såg frusen ut.
Efter att hon hade pratat ett tag med Kevin så kollade hon på mig och flyttade mobilen så att han inte hörde vad vi sa.
-Går det bra om Kevin hämtar mig? Jag fryser så mycket. Jag kollade på henne. Hon hade en bara ett par korta leggings sen en Justin Bieber tröja till det. Jag nickade som svar.
-Pappa har en gammal moped i garaget som han kan ta. Svarade jag och Ash fortsatte och prata med Kevin. Hon la på efter några minuter och jag kollade på henne.
-Vad sa han? Frågade jag.
-Han sa att han kommer snart, och att han visste vilken väg han skulle ta och så vidare.
-Haha okej. Är du säker på att du inte vill vara med Justin Bieber nåmera? Sa jag och kollade på Justin som hade reagerat när jag sa Justin.
-Haha, nej faktiskt inte den här gången fryser så mycket och jag är super trött. Sa hon och gäspade direkt efter.
-Jag lovar att jag ringer om han våltar mig okej? Svara direkt då? Sa jag och Ash skrattade samtidigt som hon gäspade.
-Ja. Ja Jas, jag lovar. Sa hon och log. Hon sträckte ut armarna igen och gäspade. Hon såg verkligen trött ut. Kevin kom nu, jag hörde mopeden på flera meter avstånd. Jag skrattade över hur roligt den lät. Ash ställde sig upp och gick sen och mötte Kevin. Några sekunder efter var dom borta. Jag kollade på Justin som hade lagt ner gitarren och kollade ut mot vattnet. Jag flyttade mig närmare han och han vände sig om mot mig och log.
-Alltså, jag flyttar bara mig närmare dig för att inget monster ska komma från skogen och äta upp mig. Så han kan äta upp dig istället. Sa jag som bort förklaring och han skrattade. Varför valde du att just fara hit? Fortsatte jag sen och Justin kollade ut mot vattnet igen. Han tog ett djupt andetag och sen andades han ut.
-Du vet, innan jag blev riktigt känd som jag är nu tog alltid mamma med mig hit. Jag älskade det här stället och bestämmde mig att ta med mig den speciella tjejen som alltid drömt om.  Och säga att jag älskar henne. Men nu har hon gått, gått iväg från mig. Jag kollade ner i vattnet sen på Justin, hans ögon glimmade när vatten ytan nådde hans ögon.
-Jag kan ringa Ash om du vill och fråga om hon kan komma tillbaka? Sa jag och Justin suckade och kollade sen på mig.
-Jasmine, det är dig jag gillar. Det ända jag vill är att du ska ge mig en chans.. Sa han och kollade mig i ögonen. Han närmade mig och jag kollade på hans läppar. Jag visste vad som skulle hända, det hade hänt förut och jag hade hindrat det. Men den här gången hindrade jag inte det. Jag lät det hända. Jag kände efter några sekunder hans mjuka underbara läppar möta mina läppar. Just i denna sekund ville jag bara stoppa tiden. Inte tänka på att det var Justin Bieber jag kysste, att det bara var Justin. Den Justin som ingen hade någon aning om vem det var.
Han drog bak sig litegrann och kollade på mig. Hans ögon glittrade och han log, jag log tillbaka. Han tog tag i min hand, hans hand var varm och mjuk. Han kramade om min hand ganska hårt men inte så att det gjorde ont. Ingen av oss sa någonting utan vi kollade bara varandra i ögonen.
-Så... Ger du mig en chans? Sa Justin ganska svagt. Jag suckade och svarade.
-Du kommer inte sluta va? Sa jag och han log och skakade på huvudet. Jag log. Visst. Sa jag och jag kände hur Justin kramade om mig hand ännu hårdare. Jag kollade i hans ögon igen och dom såg ut att vara fyllda med tårar.  Jag kollade ut mot vattnet. Det hade blivit mycket mörkare nu och solen hade gått ner. Det blev tyst igen, en såndär pinsam tystnad som ingen ville förstöra.
-Jasmine, du vet inte hur mycket det här betyder för mig. Sa Justin och jag vände mig mot han. Jag log och kramade sen om han. Faktiskt så älskade jag hans kramar, även fast jag bara har kramat han några ynka gånger så är dom ändå lika underbara. Han ramlade bakåt så jag låg över han. Han log och kysste mig på munnen. Jag la ner huvudet på hans bröst och hörde hur hans hjärta dunkade. Jag blundade och lyssnade på allting runt omkring. Justin tog sin hand och strök den igenom mitt hår. Några minuter senare hörde jag en moped och massor av bilar komma. Jag blev rädd och hoppade snabbt upp och satte mig bakom Justin som skrattade.
-Haha vad är det? Det är ju bara ett par bilar och mopeder som kommer hit? Sa han och jag satte mig närmare han. Efter några sekunder såg vi bilarna och mopederna som kom. Det var ett gäng som var känd för sina brott dom hade gjort. Justin ställde sig snabbt upp och började plocka ihop sakerna  jag kollade på han och han verkade stressad.
-Fort in i bilen! Sa Justin och jag kollade på han sen sprang jag in i bilen och satte mig. Några sekunder efter kom Justin in i bilen också. Han startade den och körde sakta mot dom som kom. När vi körde förbi dom skrek dom som galningar och Justin började köra snabbare. När vi hade körit föbi dom så kollade jag på Justin.
-Varför var vi tvugna att fara? Sa jag
-Man vet aldrig vad dom kan göra efter allt dom har gjort. Och dessutom var dom fulla nu. Och jag vill inte att någon ska komma till skada. Sa han och jag nickade med huvudet. Jag kollade på klockan, den var 00.32 redan. Jag var ganska trött och nickade till nästan hela vägen hem till mig men jag hade bestämt mig för att inte somna. När vi var framme så klev Justin ut ur bilen innan jag ens hade hunnit spännt upp bältet. Justin kom och öppnade mig dörr och jag klev ut. Jag kramade om Justin och han pussade mig på kinden. Han kramade om mig igen och sa godnatt sen for han iväg. Jag gick sakta in med slöa steg. Dörren var låst så jag knackade på dörren och Mamma kom och öppnade. Hon log mot mig och jag log ett trött leende tillbaka.
-Så vad hände? Blev det något med dig och Justin? Sa hon och log som ett fån.
Jag gäspade och kollade på henne sen såg jag att Kevin och Ash kom ner och Ash log som en galning.
-Kan vi gå och sova? Sa jag trött och började gå upp mot rummet. Ash och Kevin följde efter. När jag kom upp på rummet så slängde jag mig direkt på sängen och somnade direkt.

Förlåt för kort del! Föressten, nu kan ni se vilken tid och dag nästa kapitel kommer upp smart va?! Fast tiden kan ändras! Ny design föressten, vad tycker ni? :]

GLÖM INTE ATT GILLA OSS PÅ FACEBOOK FÖR SPOILERS OCH NYHETER♥ klicka här!

Kommentarer
Postat av: daniella

jättebra :)

2011-07-03 @ 15:53:46
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: cassandra

bra, mer ! <3

2011-07-04 @ 23:29:03
Postat av: ida

Du är länkad, länka oss nu! :D <3

2011-07-07 @ 22:30:58
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Gabbi

awezome men varför är din uppdatering så dåliig ;(

2011-07-10 @ 02:16:41
Postat av: elin

asbra :D

2011-07-24 @ 01:45:05
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0